NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teata sellest moderaatoreid vajutades linki "Teata sobimatust kommentaarist"!
Kommentaaride järjekord: registreeritud parimad uuemad vanemad
Asud TOP'i lehel, kuhu koondatakse toimetaja ja kasutajate enim hinnatud kommentaarid.

    Kasutaja valik
  • Teadagi

    05.07.2012 07:26
    Aga seda on paljud ennustajad nagu ühest suust kinnitanud - uus Eesti Vabariik ei kesta kauem kui vana Wabariik. Ja siin ta ongi:

    Eesti Wabariik I 1918-1940 (22 aastat)
    Eesti Vabariik II 1991-2013 (22 aastat)

    Eks näis, kas saame näha ka inimeste (teisitimõtlejate, kahjurite, integratsioonivastaste jne.) hävitamist. Tõenäoliselt nad lihtsalt kaovad meie keskelt ja keegi ei taha küsida, kuhu nad läksid Sest suhtumine on sama: "...soovitab eestlastel rahvana endalt küsida, kui palju iseseisvust on nad parema elu nimel valmis ära andma."

    :)
    Vasta
  • Eemalseisja

    05.07.2012 07:58
    Kas saab viia selle, mida ei olegi? Kas seda üldse kunagi olnud on?
    1991.-1992 me NII VÄGA soovisime, et oleksime iseseisvad, et hakkasime seda ka ise uskuma.
    Tegelikkus on see, et Eesti pole ISE sisuliselt suurt midagi otsustanud. Juba 1990.-ndatest hakkas väikeettevõtete (põhiliselt toiduainetetööstus, põllumajandus, toitlustus, majutus) väljasuretamine väidetavate "euronõuete" tõttu. Kuidas nimetatada toimivate ettevõtete poolmuidu mahaärimist välismaistele "investoritele". Sellest kõigest jääb mulje, et ega seda iseseisvuse soovi pole valitsev "eliit" tegelikult rahvalt kunagi küsinudki. Milleks siis ka siin peakirjas selline silmakirjalik küsimus? Mis läinud, see läinud. TOHUTULT kahju on ainult. Rahva heaolu nimel need mängud Euroopas igatahes ei käi.
    Vasta
  • Jüri

    05.07.2012 07:20
    Ei olegi vaja SRÜ-sse minna, sest Vene Föderatsioon saab niikuinii ükskord EL liikmeks. Lääne Euroopale on vaja vene turgu. Geopoliitiline olukord määrab ka siis meie tuleviku.
    Vasta
  • Aramis

    05.07.2012 08:28
    Mis isesesvusest siin räägtakse?Eesti vabadus ja iseseisvus kadusid siis kui meid suruti Euroopa Liitu.Täpsemalt terve eesti müüdi maha koos rahvaga.Vabadus kõike teha on ainult nendel kes pettuste ja valedega on trüginud riigi etteotsa. Kui ainult mõelda kui palju on riigile ja rahvale kahju tehtud oma ahnitsemiste ja lollusega.
    Vasta
  • Pohlatohlakas

    05.07.2012 08:20
    Juba ongi viinud... Kui palju Eesti valitsus praegu iseseisvaid otsuseid langetab? Lugege europõhiseaduse kriitilisi analüüse, saab selgeks, et see on riigi põhiseadus. Jewrojeesti NSV pole palju iseseisvam ENSV-st.
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    Vasta
  • Tõnu

    05.07.2012 07:57
    Toetan Euroopa Ühendriike!kirjutas:
    Eesti geopoliitiline asukoht määrab valikud. Meile on kasulik tugev ühtne Euroopa ehk Euroopa Ühendriigid. See on eelkõige majandusühendus ja keegi ei hakka eesti keelt v...
    4 vastust
    Meil on praegugi paljudes asjades lubatud ainult kaasa noogutada,ei kujuta ette mis siis veel saab.Ainult põhimõttelagedad rahaahned reeturid jooksevd kõike maha müüma ja oma õigustest loobuma.Sinusuguste koht ei ole Eestimaal.
    Vasta
  • Ja selles kõiges on süüdi reformierakond ja IRL.

    05.07.2012 07:45
    Eesotsas Ansipi ja Laariga.Kui eesti rahvas siiani veel ikka pime oli siis nüüd peaks olema küll nägijaks saanud.Eesti jääb ikka ääremaaks ja eestimaa jälle võõrvallutajate käes, pean silmas Saksamaad.Kui Ansip ja Ligi eesti maha parseldavad siis on oodata igal juhul suuri sündmusi ja reformikad hakaku aegsasti pakkima.
    2 vastust
    Vasta
  • mart

    05.07.2012 08:00
    Esimese kommija naiivsus paneb hämmastama.
    Ühendriikide mõte ongi selles,et kõgu riigis oleks ühtne poliitiline valitsus,hümn,lipp ,keel ja mõtlemine

    Loomulikult kaob Ühendriikides ka eesti keel.
    Aga ikkagi on paljud eestlased sellega nõus.Ollakse nõus loobuma eesti keelest,et saada Saksamaa sotstoetusi,palku ja pensioneid
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    2 vastust
    Vasta
  • Eesti iseseisvus on ammu läinud

    05.07.2012 07:55
    koos astumisega siis krt juutide ja vabamüürlaste ühendusse.
    Vasta
  • eestlane

    05.07.2012 07:57
    Nagu teame, siis on valdaval osal (94,8%) 1918. aastal loodud Eesti Vabariigi territooriumil laiutab praegu Euroopa Liidu provints ning 5,2% asub Venemaa okupatsioonitsoonis.

    Eesti viibib valitsemiskriisis, kodanike iseotsustamisõigus on väike. Ent ka riigivõim ise on taandunud Toompea haldusvõimuks, olles sisuliselt maakonna omavalitsuse staatuses kolmeastmelises valitsemissüsteemis Brüssel –Toompea –vallad. Ligi 80% seadustest tuleb Euroopa Liidust. Haldusvõim on aga rahvast totaalselt võõrandunud ja lömitab suurte välisriikide ees. Eesti on korraga mitme suurjõu, eriti Euroopa, USA ja Venemaa huvisfääri objekt, mitte rahvusvahelise suhtluse subjekt.

    Iga kodanikul tuleb lähtuda oma tegevuses Eesti rahvuslikest huvidest ning pidada vajalikuks rahvusliku maailmavaate aussetõstmist ühiskonnas ja eesti rahva jätkusuutlikkust tulevikus. Samuti on tarvis rajada haldus- ja valitsemissüsteemi kodanike osalusele ning asendada haldusvõimu kartellimehhanismid rahva võimule toetuva seadusandlusega.

    Tuleb taastada Eesti iseseisvus! Tuleb taastada 1918. aastal loodud Eesti Wabariik!
    Tuleb lõpetada EL lollustes osalemine. Euroopa Liidule (Saksamaale), USAle ja Venemaale pole vaja iseseisvat Eestit, seepärast 1918.aastal loodud Eesti Wabariiki ka ei taastatud. Aeg on selg sirgu ajada ja oma riik taastada!

    http://www.nommevalitsus.org/index.php?option=co...
    http://www.nommevalitsus.org/index.php?option=co...
    http://et.estopedia.org
    http://si.kongress.ee/juhtkiri-vabaduspartei-lub...
    Vaata sama kasutaja kommentaare
    4 vastust
    Vasta
  • vaadates

    05.07.2012 08:31
    kuidas meid on valitsetud viimased 20 aastat, siis ei ole ma kindel kas meil seda paljukiidetud iseseisvust üldse tarvis ongi. Omast soost kupjad on 10 x hullemad kui võõrast soost.
    Vasta
  • Miks viivad ?

    05.07.2012 10:00
    Juba ongi ju viinud. Eestis ei kehti enam eesti seadused vaid need mida EL ette dikteerib. Miks me peaksime toetama Kreekat ja nüüd ka Hispaaniat ? Olgugi , et nende riikide palga miinimum on meiega võrreldes 10 korda suurem. Sellised asjad ajavad marru , et ei saa ise teha otsuseid vaid , et nii on ette nähtud ja kõik. Mina sellega nõus ei ole.
    Vasta
  • !!

    05.07.2012 08:06
    Toetan Euroopa Ühendriike!kirjutas:
    Eesti geopoliitiline asukoht määrab valikud. Meile on kasulik tugev ühtne Euroopa ehk Euroopa Ühendriigid. See on eelkõige majandusühendus ja keegi ei hakka eesti keelt v...
    4 vastust
    Esimene on ülim naiivsus mis võibki eestile saatuslikuks saada,sest europardid on head eeltööd teinud ja suutnud osaedl inimestel selge mõtlemise asendada idiootsustega.
    Vasta
  • Enn Oja

    05.07.2012 07:19
    isesejjsvus kadus 2003.a rahhvaäälätusega kuj 2/3 äälätanutest otsustas isesejjsvuse mahaärida alttkämakksude ja m'uude armuanndidevasstu . vormistus se 01.05.2004.
    vigane onn aga nimetis 'Eur''ooppa öhendriigid' sest tegemist on ju 1' riigiga, s'eega on tegemist 'Eur''ooppa öhendriigiga' . vigase tõlkke eesskujuks on vigane 'Amèerika öhendriigid' mis samuti on vajd 1 riikk ning nimi peakks olema 'Amèerika öhendriikk' . AÖ 'state' pole nimelt osariikk vajd mejjemõjsstes 'm'aakonnd', russilikult 'obla.st' .
    2 vastust
    Vasta
  • märt

    05.07.2012 08:22
    Ideaalne seis eestile oleks ,kui põhjamaad EL-ist lahku lööksid ja eesti enda rüppe võtaksid. Sisuliselt me olemegi juba väga suuresti rootsi pankade omandis. Näiliselt oleme praegu küll iseseisvad aga see ,mis eestis juhtub või juhtuma hakkab, seda otsustavad juba praegu rootsi pankurid. Seega ,kui iseseisvus tuleb nii ehk nii loovutada, siis juba põhjamaade liidule ,kui see ükskord tekib.
    1 vastus
    Vasta
LISA OMA KOMMENTAAR
Selle artikli kohta on 83 kommentaari
Nimi
Kommenteerimistingimused


 
 
 
 
Maaleht
AS Eesti Ajalehed
Narva mnt 11e, 10151 Tallinn

Maalehe toimetus
Narva mnt 13, 10151 Tallinn

Pank:
SEB Pank 10002019347001, kood 401
Äriregistri nr: 10004521

Üldtelefon: +372 661 3300
Faks: +372 661 3344
E-postl: ml[at]maaleht.ee

Toimetuse kontaktid

Mis on Maaleht.ee

E-post: veeb[at]maaleht.ee

Kasutajatingimused

Reklaam / Advertising
Trükireklaam
Internetireklaam
Lisade ilmumise graafik


Telli reakuulutus
Vaata kuulutusi

Kontakt: +372 661 3333
E-post: reklaam[at]maaleht.ee

Tellimine
Probleemid kättetoimetamisega:

Maaleht: +372 661 3366
Eesti Post: +372 661 6616
Express Post: +372 617 7717


E-post: tellimine[at]maaleht.ee

Tellimisinfo

Maalehe Raamat
Telefon: +372 661 3390
Faks: +372 661 3344

E-post: raamat[at]maaleht.ee

www.mlraamat.ee

Ajakirjad
Maakodu
Telefon: +372 661 3370
E-post: maakodu[at]maaleht.ee
www.maakodu.ee

Maamajandus
Telefon: +372 661 3381
E-post: maamajandus[at]maaleht.ee
www.maamajandus.ee